Subject: Mustvee vallas Koseveski külas Kivastiku kinnistu mahasõit
From: "Ervin Reynaldo Piirsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 10:59:28 +0300

Tere

Seoses TRAM-i kirjaga nr 7.1-1/23/9945-3 (14.08.2023).

Kivastiku kinnistu mahasõidukohaga saadan ristumiskoha geodeetilise
alusplaani, töö nr 2024-058 „Riigitee 14107 Vanassaare-Ruskavere km 7.31
mahasõidukoha geodeetiline mõõdistus“.

Vastavalt kirjale punktidele:

1.6 Geodeetilise alusplaani koostamise järgselt väljastame ristumiskoha
ehitamiseks näidislahenduse.

2. Palume saata geodeetiline uuring e-posti aadressile:
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Manuses on esitatud TRAM kiri nr 7.1-1/23/9945-3 ja geodeetiline
alusplaan, töö nr 2024-058.

Lugupidamisega

Ervin R. Piirsalu

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 5567 7754

 <javascript:void(0);> [email-masked]

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.